motherfucking uppdatering

Postat: 2014-01-25 - Kl: 16:38:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter här o har en ful jävla mössa på mig och undrar vart kvällen ska ta mig. Min kära vän john vill att jag ska hänga med på någon lokalfest som han inte ens vet var den ligger. Vad som försigår i hans lilla skramlande ärta bakom pannbenet undrar man ibland. Men.. jag älskar väl honom ändå för att han är john o för att han är min vän.

Jag kom nyss hem från att ha varit ute o tagit en mega prommenix med min pappas fruga, vi vart ute med mina små söta fyrbenta vänner och frös ihjäl. Jag har ett så fantastiskt rooligt liv idag, märker att orden bara springer in i denna textruta.

det var allt för mig, en liten annorlunda bloggning, kanske slänger in ett nytt o mer seriöst lite senare :d pussssss

Vill ha sommar nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kolla bara vilken myshetsfaktor det är på denna bild...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: