oj, så snabbt gick det!

Postat: 2013-09-26 - Kl: 19:59:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Stod i ett omklädnings rum på Gina Tricot idag, fan ta dessa speglar alltså.... helveeeeede vad man har lagt på sig söta kärlekshandtag...och för att inte snacka om min gump? Vad fan hände egentligen? detta får jag faktiskt göra ett försök att bli av med..snart är det tjocke-hetta som prommerar längs gatorna här i halmstad... och nejnejnej, jag sitter inte här och skriver o påstår att jag har blivit tjock, säger bara att jag inte har samma bra och tränade kropp som jag hade för kanske 1,5 år sedan... Det är nu jag får betala för all sprit, kebab och cola som jag förbrukar! usch..det där gjorde INTE min dag alltså..Jag beundrar er alla som tagit tag i er träning och riktigt kör all in,...kan inte ni lära mig det? Sitter och funderar på när det tog en sån dra mig baklänges vändning alltså...nä alltså eh...nya hetta får komma fram snart alltså.. plugg-träning-tur-hetta. Har någon låst in henne i ett rum eller?

blö..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: