några små frågor

Postat: 2013-12-17 - Kl: 00:36:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tar mig tiden till att svara på lite allmänna frågor om mig! Tror det är många som gjort detta tidigare, men vad ska man egentligen blogga om klockan halv 1 på natten? tja.. inte vet jag så just därför kör jag på lite frågor! så det så!

Fyra frågor om förhållanden.

Är du singel? JAPP JAPP, lever loppan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, varför inte
Hur många har du varit kär i? 2 pers
Är du kär just nu? nix, det var längesen :)

Nio frågor om dig själv.

Namn? Agnes Henrietta Hertzman
Smeknamn? Henry, Harry, Hetta, Hennie, HH
När fyller du år? 18 Maj
Några piercingar? hade rätt mkt hål i öronen innan, men lät de växa igen, så nu har jag de klassiska, ett hål på varje sida bah
Vad har du på dig just nu? mysbyxor o linne
Vad tycker du mest om hos dig själv? svårt att komma på såhär på rak arm, men det är väl att jag är så öppensinnad
Vad är du bra på? Slösa pengar och prata bort saker
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, mina vänner & mina hundar
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Gillar inte att sova själv…älskar att skeda!


3 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? Lina
Vem är den roligaste av dina vänner? Lina för hon är som hon är
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är snygga

5 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Skolan, sovit ätit!
Vad ska du göra nu? hitta något bra film
Har du gjort något dåligt idag? Sovit för mycket
Vad har du ätit idag? spaghetti m korv & knäckebröd
Vad händer idag? Ska alldeles strax krypa till sängs och kolla en film

Annat.

Hur mår du just nu? tentaångest, men utöver det helt okej
Är du hungrig nu? Ja. en fet meny på mcdonalds hade suttit
Vad är klockan nu just nu? 00:33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, facebook & nelly

Musik.

Lyssnar du på musik just nu? nix
Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen speciell favvis
Vad gillar du för musik? det är så blandat



Kärlek.

Har du kysst någon idag? Nej, inte om man räknar mina hundar
När kysste du någon senast? helgen
Är du romantisk? kan om jag vill
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? svårt att säga, tar det som det kommer
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha.. nä
Vem sov du senast bredvid? En killkompis, Max
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning alls faktiskt, hyfsat unga iaf
Hur ska din kille vara? rolig, charmig och söt

Här har vi en bild på mig när jag var liten o oskyldig
Tar och bjuder på den! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: