hääj

Postat: 2013-12-02 - Kl: 15:32:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hejsan alla!
ledsen som vanligt att jag inte hunnit med min blogg mer än vad jag gjorde då när jag tänkte mig att jag skulle börja blogga igen. Har fått erbjudande från en annan sajt att börja att blogga där.. är dock fortfarande osäker på om jag verkligen vill det. Jag är ju inte sådär fasligt flitig när de kommer till bloggandet, är praktiskt taget väldigt last när det kommer till det. Men för att knyta ihop säcken så tänkte jag bara säga att jag har det bra. Sagt upp mitt boende i Halmstad nu för att försöka hitta nytt där, känner att jag behöver ett större boende med TVÅ stycken chihuahuaor!

Juste.. ni har förresten inte fått höra.. jag har ett stycke till chihuahua nu, en hane. Chokladfärgad.. dock så har han en väldigt charmig liten "missbildning" och det är att hans öron troligtvis inte kommer ställa sig upp, så han ser inte riktigt ut som en chihuahua!

låt mig presentera Leo Hertzman


Postat av: cengoo

Skaffa en riktig hund

2013-12-05 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: