statstik mathafakkaaaa

Postat: 2012-03-13 - Kl: 23:12:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag borde kanske börja blogga som jag gjorde förut märker jag nu..alla som läst min blogg från första början vet ju att jag bloggade bra mycket mer än vad jag gör nu och att jag hade ganska mycket läsare för att bara vara en liten tjej i en håla liksom.. men sen slutade jag bara blogga, det tog för mycket tid och det hände ju inte speciellt intressanta saker i mitt liv heller. Men när jag väl tar mig tid till att blogga, som ikväll, så stiger min statstik sjuk mycket! man blir faktiskt lite glad hih! :)
kollade precis igenom lite gamla blogginlägg, och fyfan vad ful jag har varit, inte för att jag påstår att jag är världens snyggaste i nuläget, men fyfan hur jag såg ut, hur kunde ni tolerera detta? jävla sopor! ;)



- Örk fy och blä!

Postat av: Dave

Du är världens snyggaste nu? ;)

2012-03-13 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: