skulle bli en myskväll men ...

Postat: 2012-01-07 - Kl: 20:52:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
känns jätte konstigt att sitta och titta på att du ska dö..och sen samtidigt inte kunna göra ett skit åt saken. Du har funnits där nästan hela mitt liv. det är dig jag lekt lekar med då du somnat i min dockvagn, dig jag kramat och pussat på då jag varit ledsen..dig jag legat i timmar och bara gosat med..du har gett mig och min famlij jätte mycket glädje, och nu kan vi inte göra något för att rädda dig...Det enda vi kan göra just nu är att klappa på dig tills du tagit de sista andetaget och att leta reda på en fin plats i trädgården till dig.

folk som är dumma i huvudet tänker säkert att de inte är en big deal om en katt ska dö, men han betyder väldigt mycket för mig och jag älskar honom in till de innersta... sorg kan verkligen ta kol på en.

har tänt lite ljus för att lätta på stämmningen..och sen blir det bara till att börja bearbeta allt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: