ricinolja...till håret?...

Postat: 2012-01-07 - Kl: 20:10:45 - Kategori: Henrietta - Kommentera
hm.. jag kan börja med att erkänna att jag gick på det precis som alla andra tjejer som är i desperat behov av att få nytt snyggt långt hår.. men tjejer tjejer.. WTF MOMENT! utan att egentligen veta vilka biverkningarna är så började skitmånga använda det. Jag trodde helt seriöst att det skulle fungera vilket sen visade sig vara en bluff. Visst, det hjälper ju till att få håret glansigare och lenare, men om man använder det i många omgångar kan det leda till att man får mjäll, eksem och finnar i hårbotten. Dessutom kan användaren börja lukta illa... tur man bara använde de cirka 2 gånger på grund av att man är lat! hihi..

men tyckte det var värt att informera er andra som inte läst om det. sluta genast!


Postat av: Liza

Hej! Wtf det stämmer. Har använt ricinolja nu i 3 veckor. Exsem o öm hårbotten har jag... Skit på riiciin!

2012-01-09 @ 01:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: