men hallåja!

Postat: 2012-01-09 - Kl: 16:33:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Man kan ju fråga sig hur i hela helvete jag fick till ett sånt satans fluff i mitt hår förr i tiden...Jag fattar verkligen inte det, men skäms inte, ändå ganska fräckt! ;) Bilden är tagen på min balkong (min o min..hehe) under min språkresa på malta som jag var på 09 tror jag.. & fy va skönt det var att komma iväg ifrån verkligen så länge som 3 veckor. Kommer ihåg att jag tyckte det var jätte mysigt att kunna ta eget ansvar osv..liksom visa vad man gick för! men sen kan jag inte låta bli att erkänna att jag hade en sån fruktansvärd hemlängtan också! att vara ifrån alla vänner o familjemedlemar så länge är krävande, även om man kanske inte tror det eftersom 3 veckor inte är så jääätte lång tid.. :)

lärde mig faktiskt en del saker när jag var där. Så jag tycker att om man är runt 15-16 så ska man boka in en språkresa, för man utvecklas mycket som person.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: