MASSA KLÄDER TILL SALU

Postat: 2012-02-06 - Kl: 12:34:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera
SÄLJER KLÄÄÄÄDER ;)
har rensat ut min garderob lite, dock har jag inte strykt kläderna bara för att fotta dem.
om ni ska köpa något plagg så stryker jag givetvis de till er!

vill även påpeka att vissa av plaggen är inköpta på impuls så har inte användt många av de mer än kanske 2 gånger. Jeansen är MAISON SCOTCH och är inköpta i julas för 1000:-, använda en gång...hehe.. säljer de i så fall för 750-800:-

resten bestämmer vi pris efterhand!


















Postat av: Jennie

Vad vill du ha för det linnet eller vad det är, som det står redbird på? ;) vilken storlek?

2012-02-06 @ 13:26:11
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh jag vill ha den där vita klädningen. Så jävla fin jag ger dig 350 kr för den.

2012-02-06 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: