godmorgon

Postat: 2012-02-02 - Kl: 12:06:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
godmorgon!
snällaaa, kan inte någon jävel bara komma hem till mig varje morgon och säkra mig om att jag ska komma upp i tid till skolan? detta är fan inte okej längre. Här sitter jag...och typ kastar iväg min skolgång hehe..men det är ändring på det från och med ikväll, för ikväll ska jag nämligen fixa alla mina rester nu innan det blir för mycket. För det är verkligen inte skitmycket jag har att göra, det är bara de att jag är så sjukt lat som är mitt problem. Har ändå gått några år i skolan nu så vill få slut på det snarast!

Här sitter jag hemma hos cj..jag ska åka bussen 12:25 från honom sen 13:00 bussen hemåt. Jag ska plugga, det ska jag, nu har jag ju ingen mobil som stör mig. Så får helt enkelt bara stänga av internet så att jag får igång hjärnan.

nu ska jag bege mig hemåt iallafall. Sen ska jag va helt okontaktbar idag också. fast nä..jag finns på bloggfan och fb fast fb ska jag undvika så in i bomben!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: