uppdatering om lilla mig

Postat: 2012-12-05 - Kl: 03:50:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Som ni kanske förstår så har det ju hunnit hända så otroligt mycket saker i mitt liv som jag inte skrivit ner här på bloggen, men jag hinner inte uppdatera er om allt även om jag önskar att jag hade kunnat det och fått dela med mig. Men jag kan ju alltid ta mig tiden till att berätta några småsaker för er, klockan är ju ändå snart 4 på morgonen och så mycket cola som jag har druckit så kan jag nog aldrig somna.. jag är alltså inte en törnrosa utan mer en ful nattuggla med ett rosa nattlinne, men whatever tillbaka till poängen med inlägget..
 
Den roliga uppdateringen utav mitt liv:
jag har skaffat mig en liten chihuahua tik som heter Lezzie. Älskar henne så otroligt mkt!
fortfarande tillsammans med min älskade pojkvän CJ
Tog studenten med jävligt bra betyg 
Fått lägenhet och ska bli sambo i februari. Wiiihoo!
var i ayia napa för andra gången och Berlin
Blivit mycket nära och bra vän med min älskade Henny höna<3

 
Den tråkiga uppdateringen utav mitt liv:
Miste min fina mormor i cancer.. (krossade mitt hjärta)
min älskade katt blev sjuk och dog..
Smulan, den lilla kattungen jag fick blev nyligen påkörd..blää
jag är arbetslös och dör av tristess
kom inte in på högskola/universitet

 
                                  Här slevar jag in en bild på min lilla vavva

Postat av: zara

vfr kom du inte på högskola? :p tänkte eftesom du hade jävligt bra betyg,lr va dt ironi ba? :p

Svar: Jag var dum nog och bara sökte en linje och de va i göteborg , där alla andra som söker vill komma in haha! därför ;)
Agnes Henrietta Hertzman

2012-12-06 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: