tro det eller ej...

Postat: 2011-09-08 - Kl: 23:04:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Tro det eller ej alla men jag är tillbaka, det trodde ni aldrig va? Hade en rejäl bloggtorka. eller ja, bloggtorka kan man inte riktigt kalla det, utan jag tänkte och jag skapade faktiskt en ny blogg men det blev inget med den eftersom jag råkade glömma lösenordet smart som jag är. Jag tänker mig faktiskt aldrig för när de gäller saker nu för tiden, jag måste börja tänka igen, jag har ju trots allt världens största hjärna...

jag måste erkänna att det kliat som fan i mina fingrar och jag har verkligen velat blogga i vissa lägen, såååå HERE I AM! hoppas ni är skitglada och följer mig som in i helvete för nu ska det bloggas..JADDÅÅÅÅ!

& som ni ser har jag bytt till en i mina ögon lite "mognare" stil i mitt utseénde, men är fortfarande samma gamla galna person innerst inne, och jag slänger säkerligen in en ny video så fort som möjligt nu i veckan,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: