kvällsbloggning!

Postat: 2011-09-12 - Kl: 23:32:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej sötablogghelvete! jag har sjuktligt mycket humörsvägningar just nu, vet knappt var jag har mig själv , ena sekunden är jag SUPER glad och sjunger och har mig, å andra så kan jag nästintill skalla en person, men don't worry, be happy! jag tänker inte röra er mina små sötnosar, vill bara säga det om jag nu skulle uppfattas som en surpuppa i bloggen.

Sen vill jag posa och visa upp mina snygga solglasögon som jag gett mig själv som en gåva, och visa min piercing som jag tog i turkiet, aa, jag vet.. inte speciellt smart att pierca sig i turkiet, men är man galen, så är man!


ser ni den lilla pricken där uppe i örat? Det råkar vara piercingen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: