jahapp!

Postat: 2011-09-11 - Kl: 21:54:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Då har min pojkvän åkt dådå, det var för några timmar sen men ändå, han har åkt och det är lite tråkigt faktiskt, men det går fort...hoppas jag!
whatever, nu ska jag inte gräva ner mig i detta utan jag tänkte berätta att jag varit på buggkurs ikväll tillsammans med meine mutter! hahah, och ni kan ju tänka er hur det gick med min otroliga taktkänsla?! tjaa..det gick väl sisådär med takten men jag fick in stegen väldigt bra och snart kan man bugga också! det är alltid kul med extra kunskaper ;) dock kunde jag absolut inte hålla mig när jag dansade med vissa männsikor, dom såg förjävla roliga ut! det var en gubbe med värsta och då menar jag VÄRSTA indianbyxorna! grannt eller? JADÅÅÅ..

sen är de fan pinsamt att dansa med killar i sin egen ålder, alltså inte för att dom var snygga för de va dom verkligen inte, men det blir ändå pinsamt på något sätt...sen var där en ragata till "hjälpare" hon var i min ålder hon med, och jag hatar när folk rättar mig även om jag vet om att jag gör fel, så tillsist fick jag bruka sjukt mycket allvar för att hon inte skulle komma och hjälpa mig.

jag tycker att dans är skitlöjligt men ändå lite småkul på något sätt och sen gör jag detta för mammas skull, för hon tycker det är kul.. för lite kul är det faktiskt! men nu ska jag krypa ner i min hårda säng, för jag har verkligen en väldigt hård säng hemma hos mamma .. GODNATT!

och på tal om det, när jag somnade hemma hos älskling igår medans han spelade något cs match så tog han min mobiltelefon och fotograferade mig. så för att fylla ut detta inlägg med en glamorös bild så bjuder jag på en av de bilderna han tog på mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: