jag har en tendens..

Postat: 2011-09-19 - Kl: 18:45:31 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag har en tendens som kommer och går hela tiden till att bita på sidan av min tumme. Jag förstår inte själv meningen med detta men det är de jag gör helt enkelt och jag kan faktiskt inte förklara varför. Jag tror jag biter när jag försöker att koncentrera mig på något..? men iallafall, nu gör det jätte ont i min tumme, det svider och har sig, så börja aldrig bita på tummen eller något annat finger, det är skitäckligt och jätte onödigt!!!

Postat av: Sara

Hahah, jag har varit nagelbitare en gång i tiden... Nu biter jag aldrig :D

2011-09-20 @ 00:23:31
URL: http://sarahelenaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: