it's friday!

Postat: 2011-09-09 - Kl: 13:46:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag är hemma efter en  relativt kort dag i skolan där jag inte gjort något vettigt alls, jag hade en lektion till halv 10 sen slutade jag och eftersom jag inte pallade sätta min kropp på bussen hem så stannade jag och åt lunch vid halv 12, men nu är jag hemma som sagt och skönt är det ska ni veta! och vädret ska vi inte snacka om, det är så mysigt, det känns som en vårdag :) så bara för att låtsas att det är vår och inte början på höst så tänkte jag gå ut i min trädgård och blåsa lite bubblor, (ja, jag är 3 år. Vadådå?) nej men, jag hittade såpbubblor på mitt rum nyss och måste erkänna att jag blev sugen, så jag blåste lite bubblor inne på mitt rum i min otroligt mysiga ensamhet....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: