Goder fucking natt!

Postat: 2011-09-08 - Kl: 23:28:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag har under kvällen inte mått fullt 100 eftersom jag varit kall som en isbit och hackat tänder, men nu känns det ändå helt okej, jag ska till skolan imorgon och vet ni vad? jag älskar skolan. Det är skönt att vara tillbaka där nu efter sommarlovet, det kändes som att det var dags att komma tillbaka till sina rutiner. Men dock är de väldigt synd att det är sista året för mig nu, jag tycker verkligen om skolan och tur är väl det? Men tjaa.. nu tänkte jag alltså gå och lägga mig eftersom man ändå ska komma upp i tid imorgon, så jag tar och avslutar detta även om jag nu inte skrivit så mycket just idag. Jag tänkte avsluta detta inlägg med en mysig låt som jag brukar lyssna på när jag ska sova, kanske inte er stil men vem fan bryr sig?

vi hörs imorgon I guess! ;)
(låten finner ni om ni trycker på den gröna spotify figuren till höger)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: