galet gamla bilder!

Postat: 2011-09-21 - Kl: 20:36:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag satt och fick en knäpp i skallen och började kolla igenom min bilddagbok lite snabbt..och nej, jag är aldrig inne där, jag bara kom på att jag har en massa bilder där som jag inte har sparade på datorn som ändå är roliga att ha. Jag har haft alla möjliga konstiga stiler genom åren och nu i efterhand så skakar man bara på huvudet, men alla har ju varit små någon gång..(JA JA JA, jag är fortfarande liten) men jag är inte 14-15 år längre iallafall.


jag var inte speciellt skolmotiverad när jag gick i 8an...

 


konfirmationsläger, en bild på mig och haslam..dock hoppade jag av
konfirmationen för att jag blev inlagd på sjukhus för att jag var sjuk!..buhu

 


Fulebild på mig och Elvira Håkansson, & ja, vi brukade hänga innan ;)


Nyår någon gång..07/08 tror jag.

Oskar Öberg och jag blev bästisar en period!

 

Min dåvarande bästa vän Nicolin Mathiasson och jag bestämde oss
för att skaffa oss en stil som ingen annan på skolan hade och detta
höll vi på med ett tag, sen tröttnade vi helt enkelt på det!


Jag spelade fotboll och jag verkligen älskade det!
jag står 3 sist till höger!


Tror jag tog denna bilden när jag var jättenykär i en kille haha..
ser ganska glad ut iallafall :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: