Min kärlek!

Postat: 2011-10-04 - Kl: 00:13:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag hade tänkt vara lite rar och skriva några rader till min älskling här på bloggen.




Jag har alltid velat ha någon att kunna vakna bredvid på morgonen och känna mig trygg med, någon som jag kan dra fingrarna genom håret på, åka hem till tidigt efter en utekväll på krogen bara för att jag längtar så mycket efter honom och någon som jag måste stå på tå för att nå upp till när jag vill kyssa honom och framför allt någon som jag verkligen kan bry mig om. Jag har verkligen funnit allt detta i en och samma person, jag är så lyckligt lottad så att det är helt sinnessjuk! Varje morgon då jag ska stiga upp så finns lusten där till att börja dagen för att jag har honom i tankarna, jag har honom i tankarna hela tiden, att han är min och allt blir liksom så mycket lättare då.

Killen jag har funnit är den personen som kan säga till mig så att jag lyssnar: "lugna dig gumman, vi fixar detta" när man har som mest tankar i huvudet, han är den som oavsett hur man ser ut säger till en att man är vacker. Jag kan vara hur ful och äcklig som helst men ändå känna mig fin i hans närhet. När jag tittar på honom så kryper det fram ett slags rus inom mig och det känns som jag står högt upp och magen bara kittlar och varje gång vi ska säga hej då så gör det ont i hjärtat.

Denna killen är det finaste jag vet, Denna killen är min pojkvän!
Jag älskar dig!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: