GAAAH!!

Postat: 2011-10-03 - Kl: 21:20:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Minns ni Minns ni Minns ni? NI MÅSTE MINNAS, kära vänner, detta är såna coola saker vi hade under de fantastiska 90-talet. Jag saknar det så att jag får blåsor i hjärnan,..nä okej, inte riktigt men det hade varit fett om man kunde resa tillbaka till de tiderna, för det va nice! tänk er när man samlade på bokmärken och klistermärken? när man bytade och hade sig, när man spelade tjejsnack med polarna och fick göra massa pinsamheter! och NÄR MAN HADE EN SÅN FUL UPPBLÅSTBAR RYGGSÄCK!?! haha, jag minns hur man dansade till popband och att man alltid skulle bråkka om vem som skulle vara vem!!!




Postat av: tintin

Om jag minns rätt så fick du vara Mel B när vi var riktigt små iallafall! ;p Josse var Emma, jag var Geri, Cornelia Mel C och Elin var Victoria! =)

2011-10-06 @ 15:10:23
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: