Ayia Napa!

Postat: 2011-10-03 - Kl: 23:40:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Satt precis och kollade på alla napa bilder, och jag kan inte hjälpa att jag saknar Cypern helt galet mycket! Helt klart den bästa veckan på hela sommaren, allt som aldrig hade kunnat hända i sverige hände där och allt som man vill ska hända händer i napa! Det känns som ett jävla paradis när man är där! allt är sååååååå jävla bäst!

Tänkte lägga upp lite bilder från resan nu eftersom jag kom på att jag inte gjort det, men pallar dock inte lägga upp alla så jag lägger upp några favoriter, sen en liten napa låt på det!















Postat av: amanda Olsson

Hej Hej! Fin blogg till att börja med :)

sen undrar jag bara vart ni bodde i ayia napa och ungefär vad era resor kostade eller vilka ni bokade med?.. Jag och min bästa vän ska åka till ayia napa nästa sommar då jag fyller arton och kollar runder lite redan nu så tips är verkligen bra! tack :)

2011-10-04 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: