vissa bloggar är så..

Postat: 2011-05-05 - Kl: 16:56:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Vissa bloggar är så tråkiga så att jag vill dö. Okej, min är inte mycket roligare, men för skojs skulle när man ser att tjejer & killar har uppdaterat på facebook, så trycker man in..så är deras blogg SÅÅÅ tråkig så att man nästan inte tror att det är sant. Har folk inget eget att komma med eller? De flesta bloggar handlar om mode osv, .. jag tkr det är skit tråkigt. Det är inte så att jag struntar i hur jag ser ut, men jag gillar att köra mitt eget race och råkar faktiskt tjäna många läsare på det.

Jag har jätte dålig fantasi för tillfället också, det kanske ni redan har märkt, har nt bloggat så ofta nu på några dagar... men det kommer, behöver bara få in lite idér i skallen & i och med att de är ny månad, så slänger jag snart in en ny video också. Fortsätt följa mig så som ni gör, så är ni bättre än bäst!


Postat av: Sofie

Tjänar du pengar på din blogg ? :)

2011-05-12 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: