Valborgs helg!

Postat: 2011-05-01 - Kl: 13:39:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera


ALLA normala människor förstå varför jag inte bloggat i helgen. DET HAR VARIT VALBORG...wooohooo! så jag har helt enkelt varit ute på äventyr fredag & lördag. men som ni nu ser har jag lagt upp ett inlägg som är så underbart att ni bara måste läsa min blogg eftersom den är såååååå bäst. nää men, tyvärr har jag ju inte så många bilder från helgen. Men jag lägger upp de bilder jag har och sen får ni nöja er med det.


I fredes skulle jag,André & Lina ta en runda till gröningen, sitta där o ha det trevligt, vilket vi också hade med hjälp av lite dricka. Sen kom Frederik och hälsade på oss där också, och sen va det meningen att vi skulle åka karuseller..MEN DÅ VAR DET STÄNGT!? så jag och André drog o gjorde något...venne vad, tror vi väntade på att min buss hem skulle avgå och kärleksparet Frederik och Lina stack ut på puben & det kan ju inte jag o André göra eftersom HAN ÄR 94A och jag fyller år om 2 JÄVLA VECKOR!.. men vi hade väl kul medans vi väntade, vi (jag) spelade fyllefotboll på knutan. kaxade med några invandrare och gjorde NÄSTAN så att andré åkte på stryk..hääh.. vi behöver inte gå in på det!

jag åkte hem tidigt eftersom .. eller nej inte tidigt. tog bussen 02.15 eftersom jag skulle på konfermation hos min kusin dagen efter & skulle upp halv 9.

& nu igår, Var jag då på konfirmations (stava?) kalas till 6-7 på kvällen och i slutet satt man o vinade lite tillsammans med John min kusin och Johan hans kompis. Senare mötte vi upp bland andra Lina och åkte hem till Franz för att dra några cider där. Senare drog jag och Lina oss mot stan och åkte en massa karuseller. Melvin med den största kaluffsen i världen åkte första karusellen med oss.

Senare, så besätmde vi oss för att åka igen, med Joel, Leo&Filip sen va där nån mera...fan va sjukt att jag inte minns, men Leo payade min lilla karusellfärd..venne varför . tror jag bad honom, MEN TACK LEO SÖTNOS ;).. hööö, men vi åkte då. och sen gömde jag och lina oss när karusellen va slut, sen hoppade vi på igen. och åkte gratis utan att någon märkte det. HAHAHA...sen försökte vi för tredje gången men då pekade en ful random tjej mot vakterna så vi drog oss mot mcdonalds. Vi cyklade även på en tvåmanna trehjuling var vi nu hittade den. blanasen var på topp..ville bara säga det! men ja, efter alla dessa saker inträffade träffade vi Simon, Linus och filip på knutan och där satt vi och väntade på att vår buss hemåt skulle avgå. Simon hade världens äckligaste skoskav.

Detta var nog min helg..Min kusin skicka konfirmations bilderna sen till mig, jag glömde kamera hemma så det tkr jag allt han får göra. Men nu blev detta inlägg sjukt långt, så jag lägger upp bilder nu om ni nu orkar läsa ända hit!

(juste...jag och lina tog med oss några kuddar hem som låg vid en bänk på friabad..vid en resturang tror jag)





kommer fler bilder så småning om..kanske även en galen skrikig karusellvideo!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: