tar bort lite...

Postat: 2011-05-29 - Kl: 18:32:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Färgar bort lite utväxt. Även om jag inte har så extremt mycket utväckt så döljer det faktiskt sig lite i nacken som jag ville ta bort, så jag beslutade mig för att efter vi käkat klart på resturangen, så skulle jag ner till affären och handla hårfärg & nu sitter jag här, med en massa kladd i håret och en konstig frisyr som ändå gör mig lite tuff...för erkänn, jag ser ut som en äkta rockstjärna...haha okej! Det va lite att ta i men frissan va ändå häftig! Dock ingen frissa jag skulle kunna tänka mig att ha, men va tvungen att fotta o lägga upp här! hihi.

Nu ska jag snart skölja ur kladdet och sen blir det till att packa för då ska jag hem till min mamms!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: