Svar!

Postat: 2011-05-19 - Kl: 21:01:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Tja. Undrar om du har haft samlag med en snubbe som heter Emil Lindell? Tjalol
Svar:Nej för sören!

vad använder du för smink? alltså märke & så :) ?
Svar: har inte så bra koll om jag ska va ärlig, men kan fotografera sminket o lägga upp det :)

Tar du den i bajan?
Svar: du är en fet blajja

är du bi?
svar:verkligen inte! Hahah

när förlorade du din oskuld ? kramisar på roliga hetta
svar:hm…13-14 års åldern :D

1. vad hände mellan dig o Maxi?
2. hur många har du haft samlag med?
3. hur ofta festar du?
3. vad gör du på fritiden?

Svar:

1. Jag ville lägga min tid på mina vänner istället. Så därför blev det som det blev.
2. Censurerat!
3.tja…ungefär varje helg skulle jag tro!
4.Jag är oftast med Lina, men självklart hittar jag på saker med mina andra vänner, sen går jag i skolan (it-gymnasiet) & jag shoppar. Käkar onyttigt, sover & pluggar! Vanlig tonåring vettu! :D

(det finns en massa frågor där folk frågat mig saker i menyn till vänster, tror jag visat er förut)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: