STRESSSSSSS

Postat: 2011-05-30 - Kl: 20:09:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera



vissa saker är så överskattat jobbiga o stressiga nu på slutet, Känns som att jag inte får ett skit gjort o bara ligger o degar hela tiden. Jag har så otroligt mycket att göra och jag fattar inte varför. ellerjo, visseligen fattar jag ju att jag har mycket i skolan eftersom jag börjat på en ny skola...men vafan liksom.. det gör mig så irriterad att jag bara dör! blir deprimerad av tanken att jag ska sommarjobba halva juni och hela juli. kommer inte vara ett dugg utvilad när skolan börjar igen. Men framåt hösten har jag gott om pengar men vad hjälper det när sommaren är förbi?

nej, jag känner att jag surar ner er nu med eftersom jag har så mkt att klaga på. Men ni följer mig i medgång och i motgång så detta får ni ta I guess..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: