much 2 do!

Postat: 2011-05-22 - Kl: 13:38:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag har väldigt mycket att göra idag, även om jag önskar mig att jag inte hade ett skit att göra. Har sjukt ont i huvudet och är väldigt väldigt seg! jag antar att detta får bli min klagodag! men nvm, jag tänkte berätta vad jag har att göra. Det är som så att jag har en fete inlämning inatt (vetenskapligt arbete) som jag knappt är halvklar med eftersom jag alltid ska sitta o göra allt utom de man ska göra på lektionerna! facebook borde försvinna (nej, de borde det inte, fast ändå. fatta grym man hade varit i skolan). Farmor kommer dessutom hit idag och gratulerar mig eftersom jag fyllde år i onsdes. & sen ska jag städa mitt röriga äckliga rum och sen ska jag försöka hinna ta mig till nicolin och hämta saker som jag lämnat kvar där sen igår!

Vi hade förfest där hos henne igår, jätte mysigt! dock va vi bara 4 tjejer som spelade spel. Men det va trevligt och mysigt så kvällen blev lyckad. Sen begav vi oss till stan o fick stämpel på bakom, drog vidare till Lila helvetet och steekhause (stava!?). Det fanns ju inte så många ställen som man kunde dra in på igår för det va 20 på nästan alla ställen. Så nästa vecka drar vi ut på en fredag, då är de fler ställen för oss småtjejer! ;)

bilder från igår kommer in senare, ska ju som sagt hämta kameran hos va heter hon....Nicolin! hahah!
Ska sova en stund nu, för farmor anländer om 2 timmar! bäst att bli lite kry!


 


Postat av: amanda!

Hejsan, ville bara säga att din blogg är sjukt fin och du är en såndär rolig människa som man gärna följer!



kram

2011-05-22 @ 19:58:40
URL: http://rozinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: