jag säljer kläder

Postat: 2011-05-03 - Kl: 21:12:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag tänkte sälja ut lite kläder som är försmått och som jag inte använder längre men som jag faktiskt tkr om.
jag vill helt enkelt bara rensa ut min garderob lite nu inför sommaren eftersom jag är väldigt trött på det jag har.

en förnyelse, inte svårare än så. & nu får ni gärna säga om ni är intresserade av något här, så får ni ett billigt pirs, kommentera eller kontakta mig på annat sätt!

mkt av det som jag säljer här har jag inte användt mer än kanske 2-3 gånger.





åååh, min älskade hello kitty tröja :(...








Postat av: emelie

åhh vad ska du ha för det rosa "linnet"? :) hah

2011-05-03 @ 21:34:34
Postat av: Henrietta Hertzman

200 eftersom jag faktiskt gillar det lite :$ hihi

2011-05-03 @ 22:50:07
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/
Postat av: frida

vilken storlek är det på den vita klänningen och vad vill du ha för den? :)

2011-05-12 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: