jag är tillbaka!

Postat: 2011-05-09 - Kl: 19:06:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Ännu ett avbrott i min populära o mest älskade blogg
....men det är ju så fint väder! ni borde förstå mig, för vem fan pallar sitta inne och blogga när man kan va ute o få en fin bränna på näsan och framförallt bränna på hela kroppen.

jag fick en vattenballong på mig idag.. :( jag antar att jag retas för mkt i skolan, men det är så kul att retas så jag får panik! fast jag måste erkänna att jag dog lite när jag fick ballongen på mig, den va kall hihi!  Först blir jag utlurad utanför skolan vid bibblan av frederik, han säger att robin står där o väntar på mig, men när jag kommer ut springer zlatan i 100km/h mot mig så jag börjar springa som fan, sen när han kastar den på mig så studsar den o ramlar i marken! hahaha ägd!

sen när jag skulle gå mot söderkaramellen o handla pepsi tillsammans med Lina o frederik, så får jag en hård smäll i ryggen o tänker ...vafan vad det där?!, och då ser jag att det är Zlatan med sin satans ballong än en gång, men den går nt sönder denna gången heller, så jag börjar springa igen och springer in i affären, och där är jag givetvist fast..så jag hade inget val mer än att gå ut och få den där jävla ballongen på mig!

nu är det krig Zlatan, du kan nt både bära iväg med min stol på samhällelektionen och sen kasta en vattenballong på mig...PÅ SAMMA DAG! mohahahah, nu jävlar säger jag bara! ;)

Josef filmade hela ballonginsidenten den finns här :
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150181162921390




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: