JAG ÄR TILLBAKA!

Postat: 2011-05-15 - Kl: 18:25:46 - Kategori: Henrietta - Kommentera

wiiiiiiiiiiiiiiiiiho! jag är tillbaka, och är faktiskt väldigt väldigt stolt över mig att jag är det. Känner mig riktigt grym, kan börja driva denna oerhört seriösa blogg, eftersom den är så sjukt bäst...fast ja okej...kanske nt men vi låtsas som att den är det så är alla nöjda och glada! men jag tänkte va så tråkig och berätta lite kortfattat vad det är som har hänt i mitt unika liv nu medans jag varit en icke bloggande blondin. '

okej,. well... vart ska vi börja? I Fredes blev det 18års fest för Marcus, ute i hjälmshult (jag gillar att säga cykelhjälm istället) det får det hela att låta bättre, aja..whatever! Förfest hos André, och det va himla roligt måste jag säga, för jag va mitt uppe i en brottningsmatch (mma fight) och jag FÖRLORADE!? wtf..vi säger att jag vann..för innerst inne vet alla att jag vann, och jag blev biten i Armen av jonathan..liten apa är han. Det gör faktiskt pytttelite ont!

sen drog vi vidare till trane (marcus) och där va det ju livat.........hhääh , högtalarna gick sönder!  men utöver det va de la nice sen sov John,Frederik, André och Lina hos mig... och igår (lördag) HADE JAG MIN 18ÅRS FÄÄÄÄZZZDT! mohahah, inte för att jag fyllt 18 eller något ännu men jag fyller år på onsdag och mamma är i turkiet så man får ju passa på! Hemma hos mig var det livat och alla va glada. jag fick presenter vill jag lova.

en kastrull med två trisslotter i
ska få klippa Zlatan ..(a)

en champange
en sourz
två vinflaskor
en vodka
en minijäger
ett jätte fint armband!
godis BH
& jag hade sagt att jag önska mig en ferrari, så Anna, den söta lilla tösen köpte 2kg godis ferrari bilar till mig! jag blev chockad och glad!

Vi hade skoj hela natten och jag måste tacka alla som kom och fira mig och alla sötnosar som sjöng för mig! måste även lägga till att jag och robin körde en fin tryckare till håkan hellström låtar!

men aja,..bilder här ja!!!!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: