Hur min drömkille...

Postat: 2011-05-29 - Kl: 23:11:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Hade tänkt beskriva för mina läsare hur min drömkille skulle kunna se ut. Det betyder inte att det är någon i min närhet eller att jag är kär i någon just nu. Jag tänkte bara att det kunde vara roligt att läsa om. Jag är en sån tjej som brukar variera mig, det spelar egentligen inte så jätte stor roll om killen inte passar in i denan beskrivning. Men jag vill helst av allt att killen ska vara runt 175-180 cm. Ruffsigt brunt hår och bruna busiga ögon, det ska liksom vara som så att när man kollar in i ögonen så ser man något livfullt! sen ska han inte ha för mycket muskler, gärna rätt lagom, alltså att han är vältränad fast inte för mycket tränad för jag vill ju inte försvinna när han kramar om mig. Jag hatar när killar inte har något pigment överhuvudtaget, så killen får gärna va lite gyllenbrun.

klädstilen ska vara stilren men ändå snygg. Något som absoult inte får mig på fall är när han är en lök. En lök innebär att han går i slaffsklader som joggingbrallor,tränings t-shirt och fotbolls gympadojjor. usch!  Men det alldra viktigaste för mig är faktiskt personligheten. Min drömkilles personlighet är att han har massvis med humor som inte går till överdrift. Han är en sån person som man kan skratta med och åt. Sen får han gärna vara lite busig, retas lite med mig i små mängder. Han ska förstås vara snäll och omtänksam och tycka om mig väldigt mycket. Men han ska absolut inte vara för snäll, för man vill ju ha lite action om man ska kunna umgås med honom. Sen får han gärna va lite svartsjuk, inte jobbigt svartsjuk utan mer gulligt i småmängder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: