förjävligt!

Postat: 2011-05-24 - Kl: 21:36:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Satt nere på O'learys & kollade matchen mellan HIF - MFF som avbröts efter cirka 30 minuter av att någon jävla idiot slänger ner ett knallskott 7 m från HIF's målvakt! ...jag menar .. HALLÅÅ!? vilken idiot, och inte tala om DUBBEL idioten som kom in springandes på planen o skulle slå målvakten efter att HIF gjort sitt mål..vad faan ska man göra på en fotbolls match om man inte kan behärska sitt humör? jag menar, det är fotboll vi pratar om, det är inte krig! förlorar man så förlorar man och då får man ju bara kämpa vidare och vinna nästa match som kommer.

jag gillar inte sånt, jag hade jätte trevligt där i min stol på O'learys med filt och gott att dricka, näää. inte okej!
hoppas MFF får ett fett jävla staff för barnsligheterna och att säkerheten blir mkt bättre, för sånt här ska inte få lov att hända!





(om ni kollar på målet längst bort så ser ni en prick, det är knallskottet)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: