Baksmällan 2

Postat: 2011-05-25 - Kl: 19:08:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera

idag fick jag frågan om att vara med i min skolas nya reklamfilm. Jag blir intrevjuad där tillsammans med Tony min kära vän :) . Frågorna va helt jävla störda i huvudet, men whatever! den får bli dom den blir helt enkelt! Nu ska jag snart iväl och kolla Premiären på "baksmällan 2" tillsammans med mitt lilla gäng Kewin,Frederik,John, Lina & André! kommer bli super mysigt :) kommer säga om den är bra eller inte sen till er, om ni nu tänkt se den :)

bud på att säga slutet också..bara för att jävlas!


Postat av: Anonym

Åh! Gud vad nice den verkar!, jag vill verkligen se den! - vilken är din favorittyp utav filmer, är det den stilen? :D

2011-06-01 @ 22:34:55
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: