puuh!

Postat: 2011-03-29 - Kl: 19:38:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera

haha, hmm..samvete. Jag har faktiskt ett jävla samvete trots allt, det tror man nästan inte eftersom jag tydligen kan behandla folk som skit och låter även folk behandla mig som skit ibland. men jag har ett samvete och det är nästan äckligt så mycket jag skäms just nu över hur jag egentligen har betett mig. Det är ungefär samma visa om och om igen för min del och jag säger alltid att jag ska ändra på mig, men denna gången får det fan vara nog. Jag har gjort illa två personer som jag tror ser mig som en idiot i nuläget, jag och min jävla käft alltså, hahah. Det är nästan helt knäppt hela grejen, jag vill inte ens nämna det för att jag skäms över att se bokstäverna bokstavera orden och sakerna jag gjort.

hade jag varit i deras situation hade jag spottat mig i huvudet...att dom ens vill fortsätta vara min vän. Men samtidigt kan jag inte blunda för det. Jag har lekt med två människor...eller ja, inte lekt, men jag har tyckt om två personer samtidigt, äckligt äckligt äckligt svinigt gjort, men vad ska jag säga som försvar? ..."det var inte meningen?" pffft..knappast, jag får helt enkelt stå för att jag gjort fel. Jag kunde stoppat det när som helst, men icke, istället väntade jag för länge med att berätta sanningen och nu står jag här, helt jävla lottlös! jag är så arg på mig själv. Men nu drar jag ett sträck över det här, börjar på ny kula och blir en ny människa. Nu ska ett nytt kapitel börja. Jag ska bli seriös, ..ja..haha tro det eller ej,. det kommer ta ganska lång tid, men när jag väl känner mig redo ska jag fan få till något riktigt seriöst!

kärlek kärlek kärlek! jag är så jävla dålig på kärlek!
med detta menar jag inte att jag ska flyga på kärleken, utan mer ta allt som det kommer och sen satsa, en sak i taget och det blir till att mogna lite, haha ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: