20353425 år sen ...

Postat: 2011-03-07 - Kl: 20:03:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
min blogg har legat i ide nu ett tag men är på bättringsvägen nu. Dock har jag inte ett piss att skriva om. Men det är ändå rätt okej, för jag tror seriöst ni skiter i vad jag gjort under dagarna ändå. Men bara för att jag är så fruktansvärt fruktansvärt bra, så kan jag berätta att jag varit i skolan idag, sen gymmat och därefter sovit!..intressant vavavava!?

Idag tvingade även Min kära vän Robin Durietz mig att skolka på min nya skola..helt sjukt vad envis den killen är. Det slutade iallafall med att vi satt på graffitti café och käkade Bakad potatis. Men gör aldrig det, min potatis var sjukt äcklig. Sen var den ful också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: