men hallå!

Postat: 2011-06-28 - Kl: 22:18:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Heeeej älsklingar! som ni kanske märkte på sättet som mitt förra inlägg va skrivit så var det nämligen killen som jag var tsm med eller är tsm med..eller ja,, vi är något just nu haha.. som skrev! har umgåts med honom hela dagen och det har varit mega mysigt. Han är så söt så jag bara döööööööööööör! vi har varit på stranden idag, eller det blev gröningen, och där var vi med Lina,Frederik,André,Rickard och lilla John. jag har lyckats bränna mig på kinderna :$.. men inget att böla över så länge man inte fjällar i hela nyllet senare :)

nu tänkte jag se film, (jag har blivit en filmnörd), och sen ska jag snacka ett mysigt godnatt samtal med pojken min, och därefter blir det sovaaaaaaa, jag ska jobba imorgon nämligen..

för er som undrar hur min söta pojke ser ut så ser han ut såhär...;)


Postat av: Meister

söt kille

2011-06-29 @ 18:49:27
Postat av: lillebror

hahah så ful min bror är !

2011-06-30 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: