försenat!

Postat: 2011-06-07 - Kl: 00:42:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
kolla..jag skulle ju lagt upp alla dessa bilderna igår, men mitt internet dog och det fanns liksom inte så mycket att göra åt saken, men nu kommer dom in iaf, och det ska ni va SÅHÄR jävla nöjda över...för jag bloggar även om de åskar som satan utomhus...lite rädd är man ju... (a)

inbillade förresten mig precis att de stod en mördare i badrummet...scary! hahaha

Fredag :

Var på ett jätte litet mysigt förkrök tillsammans med Andreas och Vigge hemma hos vigge på hans uteplats. Där drack man skumpa och lite annat smått och gott! Sedan drog vi oss in till stan för att gå på en pubrunda, där var det en jätte dragen man som stoppade kön till automaten, så tog han typ ...15 min på sig... ;o så va tvungen till att ta lite "dramatiska" bilder bakom hans rygg!





Lördag: Spenderade kvällen på ett förkrök hemma hos Patrik tillsammans med Lina och Nicolin, vi bedrog oss senare till stan där med för att ta en liten pubrunda....as usual! men whatever...det va en as kalas kväll som slutade med att jag tog en svartaxi hem själv vid 5 tiden.

träffade även på Sebastian och hans kompisar!


 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: