uppfriskning av 2010

Postat: 2011-01-09 - Kl: 15:00:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jag fick en kattunge som fick heta svante


Firade nyår 09/10 med mina bästa vänner


HIF vann svenska cupen och kom tvåa i allsvenskan
(gammal bild)


Snodde peruker på landskrona karnevalen


Jag och Lina cyklade tandem cykel på ven


Blev drogad inne på retro


slutade 1an



Gick igenom en hage med en livs farlig tjur


Plankade på ett sj tåg till göteborg och lyckades (av misstag)
fick dock köpa biljett till hemresan!



Liseberg med Lina,David och Mikael



jag och Lina blev utslängda av en vakt på retro


En idiot påstod att han skulle döda alla med samma efternamn


Dreamhack winter


Jag ramlade med stolen på Dhs


Sjukt mycket av mina kläder stals på vår tvättlina


Jag och Lina bodde i ett tält i 2-3 nätter innan vi gav upp


Blev kär i en pojke som numera är min vän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: