Solen ..åh!

Postat: 2011-01-27 - Kl: 16:30:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Solen tittade in genom mitt fönster precis, det kändes nästan som en sommarkväll. Men det har faktiskt varit förbannat kallt ute idag, jag kunde knappt hålla huvudet uppe på grund av alll kyla. Jag vill bara har sol och värme nu, och det vill nog det flesta kan jag tänka mig. Vi har haft en lång vinter nu, så lång så den kan ta slut nu tkr jag! Men dom säger att detta bara är början och att kylan kommer hålla sig kvar tills mars! jag menar...MARS!? då är det vår, och de är då solen ska börja titta fram lite och då man kan börja använda en vårjacka istället för en fet jävla buffeljacka! näe, det är inte rättvist alltså! vi borde göra något ;) hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: