lördag.

Postat: 2011-01-08 - Kl: 17:35:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jag är arg idag, inte bara för att jag har världens mest meningslösa föräldrar utan även för att jag har så jävla tråkigt och inte orkar göra något. Igår blev det danmark och vi åkte där ifrån vid 3 tiden...kvällen blev kalas kul och sånt, men sen hände ju lite saker vi inte behöver gå in på här! ikväll ska jag va med emma, hoppas på att hon kan göra mig glad..orkar inte vara hemma här, jävla psycopat hus!!!!!!

ska börja blogga igen, har gått och blivit singel igen ju, så kan göra lite vad jag vill nu och återgå till mitt gamla helt sjukt hopplösa liv! men ja, man är inte mer än männsika! och de flesta jag träffar frågar mig vrf jag slutat blogga, så någon intressant info måste ni få ut härifrån ändå :) så jag tänker fortsätta!

vi ses i dimman ikväll!...

Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig kväll!

2011-01-08 @ 18:54:21
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: