just face it

Postat: 2011-01-10 - Kl: 20:44:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jo så atte...grejen är så här! jag får ofta komplimanger om att jag är mig själv och många är oftast imponerade av att i alla lägen, så är jag ändå mig själv och struntar i vad alla tycker och tänker om mig. Det hela började med att jag tog åt mig av precis allt folk sa till mig, jag var nere på botten och tänkte att jag inte dög till något eftersom "ingen" enligt mig tyckte om mig, men sen vände allting och jag började tänka på annat vis nämligen,  "man lever bara en gång" och jag började köra mitt race, jag tänkte ..varför ska jag ta åt mig utav folks skitsnack när jag själv inte gillar att dom snackar om mig? det är ju bara onödig tid som spills och som man kan lägga på annat, tillexempel ägna sig åt att leva. Så jag bestämde mig för att göra som på filmen "yesman" att tacka ja till erbjudanden som folk frågade mig.

Förut hatade jag att dansa och skulle aldrig fått för mig att göra det, men nu om någon frågar är de "visst, vi dansar" eller som i somras, vi bröt oss in och tjuvbadade på ett utomhus bad, och det hade jag aldrig gått med på förut. Man missar så mycket genom att fega ur och tänka på vad folk ska tro så man glömmer att leva. Det är bättre att koncentera sig på sitt eget liv och sina egna misstag istället för alla andras oviktiga och tråkiga åsikter!

jag kör mitt race, ser ut som jag vill och därmed skiter jag fullständigt i vad ni andra tycker. Alla måste få en chans här i livet, uttnytja det så kommer ni få många bra vänner istället för många ovänner!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: