hetsig helg!

Postat: 2011-01-23 - Kl: 15:14:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera
har haft en hetsig helg som vanligt ;) är ju alltid så i mitt liv. sååå typiskt! haha, just kidN, men inte det dära om att helgen varit hetsig. Mycket som hänt som varit så jävla kul sen är det mycket som varit mindre kul. I fredes blev det först av allt skolan halva dagen, gjorde ett matteprov som skulle avgöra hela kursen...ungefär som ett nationellt prov (tror jag?) men whatever, efter det in till stan och fixa några ärenden!

På kvällen blev det släktkalas för att fira min kusin som fyller 20 och därefter danmark med en massa folk, blev pub besök vilket slutade med slagsmål mellan nästan alla killar så att polisen kom och alla fick dra sig tillbaka till sverige knasigt nog! ...eller va? ;)

Lördag blev det fest i förslöv, riktigt mycket folk i en 2a! kan tänkas vara j*vligt trångt, men det fixade sig och alla fick faktiskt plats. Sista bussen gick hyfsat tidigt så nästan alla drog då samtidigt. Resan hem slutade med NÄSTAN slagge mellan några killkompisar till mig och biljettsnubben på tåget. Så polisen blev inblandad där med! men hade riktigt kul ändå trots alla konstigheter. Men bara för att polisen kom var inte kvällen slut för det. Johan hade skurit sig på fingret i danmark under en viss omständighet som jag inte tänker nämna här, så jag och han satt på akuten i natt till klockan 5 ungefär. Sedan tog vi första bästa buss/tåg hemåt!

Jag älskar f*n galna helger!..told yah so? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: