haha whatever

Postat: 2011-01-23 - Kl: 19:27:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tänkte berätta lite om en person, eller ja. jag hade tänkt idiotförklara en person. Personen eller kanske rättare sagt personerNA är helt jävla vrickade i huvudet. Det hela började med att jag snackade med en av det andra könet, alltså en kille. Han o jag var pratade rätt mycket och sedan slocknade mitt intresse (buhuh....whatever) och jag orkade helt enkelt inte mer eftersom han började bli kär i mig, och jag levde fortfarande "singel livet". Sen var jag på fest i går. Så var hans söta små tjejkompisar där och spionerade, eller ja, kanske inte var där för det , men man kan nästan tro det eftersom dom meddelade allt jag gjorde och allt jag sa under festen...mycket till liv! haha. det finns trots allt männsikor till allt här i världen. Hoppas att idioten(erna) tar åt sig av detta och inser hur mycket jag skrattar åt dom.

de som tror på rykten är ju lika pantade som ett gäng blinda hönor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: