friluftsdag..fast nej

Postat: 2011-01-28 - Kl: 13:07:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag bloggar hemifrån idag, även om jag råkar ha skola precis som vanligt fast med friluftsdag. Jag tänker absolut inte vandra och absolut inte åka skidor. Anledningen till detta är att jag inte lever som en scaout eller något av den formen! hehe. men nog om det! nu ska jag snart ta bussen till Gymmet och bli biff. Efter det blir det antagligen till att stressa hem och därefter iväg ut i dimman på äventyr! Jag älskar mina fredagar! dom är fan bättre än bäst!

Men mot gymmet nu, vi lär väl ses om jag inte fastnar i en träningsmaskin eller blir en köttklump uppe på rullbandet! sitter dessutom på pappas dator nu, så slänger in en j*vligt gammal bild.


Postat av: anna

Kan du inte lägga upp en bild på massa snygga sommaroutfits du hade 2009/2010? ;) klänningar osv.. skulle varit kul!

2011-01-28 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: