Det gör ont att såra..

Postat: 2011-01-06 - Kl: 12:40:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Det känns faktiskt, det trodde jag inte. Som en pil rakt i hjärtat och en spark rakt i magen. Jag älskar dig maxi, det vet du och jag har faktiskt ingen aning om jag gjorde rätt eller fel,..det enda jag vet just nu är att jag kommer sakna din närhet så fruktansvärt mycket, det kommer kännas så tomt att somna utan dig vid min sida och din arm runt mig. Jag kommer sakna varje gång du låg över mig och kollade mig in i ögonen. Världen stannade till varje gång du gjorde det, och ingenting spelade liksom någon roll, det var som att tiden stannade då vi kollade på varandra. Jag kommer sakna dina godnatt till mig och dina förklaringar till mig om hur mycket du älskade mig...Det var som att orden "jag älskar dig" fick mer betydelse då just du sa dom. Jag har gått igenom mycket förut men måste ärligt säga att detta är bland det värsta jag gjort. Det jag lärde mig idag var att såra någon gör mer ont än att bli sårad..För är man personen som blivit sårad kan man iallafall försöka gå vidare, men är man personen som sårat har man det i huvudet hela tiden, att någon går omkring och är ledsen med ett brustet hjärta..och det enda man kan göra är att kolla på..Jag har som sagt gått igenom mycket och på vägen har jag även lovat mig själv att aldrig gråta för en kille igen..men de löftet bröt jag inatt och idag..Inatt när du började gråta och jag grät var hemsk. De hårda kramarna och när du torkade bort tårarna från mina kinder. åh...jag gråter till och med nu haha, miffo är jag! tänk om någon ser mig..gråter som en bebis. men det har ju sina anledningar, du är fortfarande det bästa jag vet och jag tycker faktiskt om dig väldigt mycket, kanske försöker vi igen och får det hur bra som helst, jag behöver bara tänka igenom lite saker, och i vilket fall som helst kommer du iallafall vara en stor del av mitt liv, även om en månad inte är det längsta förhållandet jag haft, eller de längsta jag kommer ha, så har denna månad har betytt mer för mig än vad hela året gjort. Jag har lärt mig mer än 1000 olika ting genom vår månad, och jag är så stolt över att du verkligen fått mig att inse vad äkta kärlek är och att det faktiskt finns killar som dig, som inte vill någon något ont ,ingen har gjort mig så knäsvag, ingen har någonsin fått mig att må så bra och jag ska inte dränka mig i sorgen över att jag inte har dig kvar, istället ler jag och är nöjd över att jag haft dig och kanske till och med kommer komma tillbaka till dig om bara några dagar, jag behöver tid och tänka som sagt, sen får vi se vart detta leder oss. Jag har tänkt att ta en dag i taget och känna efter, även om det svider som f-a-n inombords..

Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
Du är speciell, för mig helt underbar


Ras Cricket - Skin


Postat av: lolovisaaa

haha, jag jag är hemma i lilla Västervik och lever livet! pössssss

2011-01-06 @ 16:48:01
URL: http://lovisatornlo.blogg.se/
Postat av: L

Alla behöver tänka och du gör det inte med meningen att såra.

2011-01-06 @ 16:51:39
URL: http://listentothewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: