dagen!

Postat: 2011-01-10 - Kl: 20:11:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vaknade vid klockan ett, kunde knappt gå upp ur sängen, undrar hur det ska gå för mig imorgon, kommer jag komma upp tro? Skolan börjar då nämligen, jag kommer gå som en zombie som aldrig förut rest sig upp, jag kommer dessutom halka 87385 gånger på vägen till skolan när jag hoppat av bussen, näe usch nej! detta låter inte bra alltså ... jag lovade mig själv idag att inte käka mer kebab förresten, åt min sista kebabtallrik idag på väla för att trösta mig eftersom skolan börjar..men jag saknar ändå skolan! ska bli kul att springa runt och flumma och träffa alla klasskompisar och aa, de andra människorna! skolan är kul, men inte morgnarna..de är fan så!

Såhär ser jag ut idag, tråkig som vanligt! men jag är ändå bäst i hela världen! hehe


Postat av: Martini (:

du är så söt! :D

2011-01-11 @ 00:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: