wooops!

Postat: 2011-02-02 - Kl: 16:59:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera

jaha..var ska jag börja? hade sovmorgon till klockan 12 idag eftersom vår mentor fortfarande är sjuk och första lektionen var mentorspass, vi började alltså klockan 12 och då skulle jag ha foto. men tror ni inte vår lärare som har oss i fotografering också är sjuk? så vi skulle ha en vikare..och ni vet ju själva hur BRA alla vikarier är? hm.. never mind! jag och lina struntade helt enkelt i denna meningslösa dag och stack direkt till gymmet och körde vårt pass istället. Kan tänkas jävligt osmart och onödigt, men så är det när man går i skola som ligger i en stad som heter Ängelholm.


& jag har värsta jobbiga skolveckan nu, har 2 redovisningar nu torsdag och fredag. imoorgon är det redovisningi engelska B, man ska prata om precis vad som helt tillsammans med en powerpoint på ENGELSKA! inte nog med att man ska stå där uppe själv och skämma ut sig, man ska snacka engelska också..usch, jag tror jag avlider här och nu! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: