Svar!

Postat: 2011-02-09 - Kl: 20:17:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Är du rik ?
Är nog inte rikare än någon annan precis ;)

hur många har du legat med?
vem vet, vem vet ;)

är du naturligt blond?
jag var blond när jag va liten och jag är ljus i mig själv
men jag slingar håret osv ändå :)

hur ska en kille se ut för att du ska tycka han ser snygg ut?
brunett/blond, snyggt hår, snobbigt klädd
lukta gott och vara rolig och underbar!

Hade du och ditt ex sex?
vi knulla som kaniner, hahahaha skoja!

vad tycker du om tjocka tjejer?
tjocka tjejer...helt ok så länge dom inte är lökiga och kaxiga

vad säger dina föräldrar om att du festar mycket?& är ute sent på kvällarna?
dom har inte så mycket att säga, jag fyller 18 snart, men dom klagar lite, det gör dom faktiskt
dom tkr att jag kan ta en och annan hemmakväll ibland.

vad väger du?
49 kg!

hur ska dina vänner vara & inte vara?
mina vänner ska helst ha sjuk humor, annars går vi nog inte ihop
sen ska dom vara snälla, pålitliga och fräscha. Dom ska inte vara lökar och inte otrevliga.

hur tycker du absolut inte en person ska vara?
En person ska inte vara äcklig,otrevlig och lukta illa.
jag hatar tråkiga personer som inte lever livet fullt ut!

vad tycker du om blattar?
helt okej så länge som inte förstör för andra eller är kriminella.
dom måste förstås också vara trevliga.

har du någon gång blivit mobbad?
haha näe, inte vad jag kan komma ihåg

har du någon gång råkat ut för något illa?
japp, blivit drogad ;/

hur är du som person?
jag är glad & lätt att prata med, jävligt våglig och har en massa
energi som jag inte vet var jag ska göra av ;)

vem är din allra bästa vän?
har två bästa vänner men den jag umgås med mest är Lina Hunefalk.
hon är min bästa vän!

berättar du exak ALLTING för han/hon?
ja, så gott som!

vad tycker du om piercingar & tattueringar?
hm.. snyggt på vissa och skitfult på andra!
man får välja sina ställen väl.

du är jätte söt.
vad tycker du om mig? om du kollar min blogg?
ses någon gång om du är i landskrona?
tack så mkt :) , du var också söt. Kan vi nog göra!

hur många läsare har du ?
olika varje dag 300-700st

hur ofta handlar du kläder?
inte ofta, jag sparar till min cypern resa just nu!

vad har du för mobil?
iphone 3gs

kan du inte lägga ut bilder på ditt hus / lägenhet /rum?
jag la ut bilder för inte så längesedan på hur det såg ut hemma hos mamma,
kan fixa bilder på hur det ser ut hemma hos pappa någon dag. inga problem!

säg några personer du tkr e fula & hatar, som bor i landskona.
& någon du älskar & tkr e gullig / söt i landskrona

jag tänker inte göra utlåtande på vilka jag tkr är fula
men jag hatar inte någon i landskrona mer än en stalker jag hade där förut.
Där finns en massa sötingar och jag tänker inte nämna någon :$

Hur kan du vara så brun hela tiden? Solar du solarie eller BUS ?
tror du syftar på bilderna från i somras, för jag är inte ett dugg brun nu.
jag solar inte solarium, jag sparar pengar och jag använder inte brun utan sol :)

Är du lesbisk?
verkligen inte! hahaha

undrar bara om du har någon sjukdom?
eftersom du har legat drogad på sjukhuset skrev du och så blöder du näsblod
Jag är frisk som en nötkärna men får mkt näsblod när jag är förkyld bara :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: