snart dags..?

Postat: 2011-02-02 - Kl: 22:27:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Antar att det snart är dags för mig att besöka Mr.doktor med mina lymfkörtlar eftersom de är så sjukt svullna och jag har ont som en avliden kossa. Mamma pratade med doktorn idag, men han/hon tyckte att jag borde av vakta och se i och med att jag inte har feber. Men jag menar,...hur länge har jag inte haft ont nu? typ tusen år minst. och imellanåt får jag ju feber och jag har ju ont som satan....ska inte klaga mer nu, men eftersom jag alltid sprider sån fruktansvärt positiv energi runt om mig så tyckte jag att jag förtjänade att vara den som klagade lite ikväll :$





Postat av: myrann

Alla jävla doktorer säger alltid att man ska vänta. Fett sega!

2011-02-02 @ 23:35:20
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: