såhär såg det ut

Postat: 2011-02-05 - Kl: 14:04:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera


hade en fullproppad dag igår egentligen nu när jag tänker efter. Fattar inte ens hur jag hann göra allt som jag faktiskt gjorde. Det började med att jag skulle till doktorn, fick tid halv 11 så hann inte till skolan. Efter doktorn skulle jag städa min systers rum för att få 200 kr. Så stack upp till mamma direkt.

Lina kom till mig efter skolan för att underhålla mig (tror jag?) eller så ville hon bara råna mig på mat. båda alternativen låter faktiskt förjävla rimliga! vi tog en powernap och helt plötsligt var klockan 4!?! och då var det dags att möta casper på stationen och ge honom pengar för att han köpte ett par nya solbrillor i thailand till mig! vi satt och snacka lite och sen var klockan 16.55 och jag tog mig hemåt för att gör vid mig inför släktkalaset jag skulle till.

Släktkalaset började klockan 7 och jag var där till halv 9 sedan skulle jag ta tåget mot stan för att jonathan fyllt 17 och jag och lina var bjudna på kalas! och vi hade störtkul fram till 01.52 då bussen skulle ta oss från ringstorp till knutan där sista bussen hem gick 02.15. och fråga mig inte varför, men jag och lina köpte mcdonalds för våra rikskuponger vi skulle ha till vår praktik....HAHAH och vi var inte ens hungriga!

och det som magen tillåter i dag är en proviva som är så sinnessjukt god! sen kanske ..kanske det är på det igen ikväll! såååååååååååååå underbart. Kalasbyxan åker inte av ännu inte!

Postat av: sofia

langa upp bilderna på fejjan söto

2011-02-05 @ 15:46:19
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: